Every breath you take
Realno, verovatno misliš da je bar disanje ta jedna jedina stvar u kojoj ne možeš da fejluješ. I ne, ne mislimo na ono kad nekog nerviraš čak i kako dišeš, već na prost proces udah-izdah. Dišeš po ...
Sitnim koracima do velikih promena
Bliži nam se Međunarodni dan žena, praznik koji svake godine služi kao povod da zastanemo i razmislimo dokle smo stigli u borbi za ravnopravnost i bolji položaj u društvu. Slavimo 8. mart zbog svih...
Nekoliko univerzalnih pravila za negu kože tokom zime
Skin care...Divna tema za estetične videe sa TikToka u kojima vam osobe sa perfektnom kožom dele savete kako da ostvarite taj čuveni glow up, sa gomilom preskupih i nama nedostupnih proizvoda. U re...
Umesto u diskoteci, groznica subotnje večeri u apoteci
Lepo ti je majka rekla da se ne šetaš u crop topu na -5. Baba je coktala na tek opranu kosu spremnu za izlazak, dok je otac prevrnuo očima na odlazak na doček u Hangar među 2000 ljudi. Bapske priče...
Seks u doba ’’klika’’
Jedna od prednosti digitalnog doba jeste dostupnost informacija. Većinu odgovora na velika životna pitanja možemo dobiti online (na primer, na našem sajtu). Međutim, pitanje je kako razumemo i kori...
Kako se računa glikemijski indeks namirnica?
Glikemijski indeks (GI) pokazuje koliko se brzo i efikasno ugljeni hidrati iz neke namirnice vare i koliko visoko dižu nivo šećera u krvi kada se uzmu na prazan stomak. Najčešće se poredi sa 50 gra...
5 mitova plastične hirurgije
U svetu u kom se lepota tretira kao trend koji svakog meseca menja svoja pravila i standarde, estetski zahvati i plastična hirurgija postaju deo svakodnevnih razgovora. Uz kafu i đus se sada služe...
Zašto dioptrija zahteva pažnju?
Pretpostavljamo da već imate predstavu o tome šta znači “ne videti dobro”. Mnogi od nas koji “ne vide dobro” su saznali da imaju dioptriju još na onom prvom sistematskom pregledu u osnovnoj školi, ...
VESTI
Platforma „Zdravo dvadesete”, kompanije Galenika u saradnji sa psihosocijalnim savetovalištem Centra za mlade CEZAM pokrenuli su „HALO DVADESETE” kampanju. U okviru kampanje, zakazivanje
Treću godinu zaredom platfroma „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika osvojila je titulu „Kampanje sa svrhom 2024“ u kategoriji Social.Ova posebna nagrada se dodeljuje u okviru festivala
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mlad
Projekat "Zdravo dvadesete" kompanije Galenika, dobio je nov vizuelni identitet, koji potpisuju Braća Burazeri, dizajnerski dvojac poznat po brendu “Dechkotzar”, kao i po kolaboracijama